سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رندرهای جدید گلکسی S9 از تغییرات زیاد طراحی پنل پشتی پرچمدار آتی

رندرهای جدید گلکسی S9 از تغییرات زیاد طراحی پنل پشتی پرچمدار آتی سامسونگ خبر می‌دهند

رندرهای جدید گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد. بر اساس این رندرهای گلکسی اس 9 (Galaxy S9) می‌توان به سبک طراحی گوشی پرچمدار سامسونگ در سال 2018 پی برد.

بر اساس شایعات پیشین نیز می‌دانستیم سبک طراحی پل پشتی گلکسی اس 9 در مقایسه با نسل پیشین تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت. حال رندرهای جدید گلکسی S9 این موضوع را تایید می‌کنند. اگرچه همانند پرچمدار سری Note در سال جاری، این مدل و همچنین برادر بزرگترش به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد، اما به احتمال زیادی محل قرارگیری عجیب سنسور اثر انگشت در پرچمداران سری S سال گذشته این مرتبه تغییر خواهد کرد.

لاغر اندام و کشیده بودن بدنه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سبب می‌شد لمس حسگر اثر انگشت در آن‌ها کمی سخت باشد. این مشکل مخصوصا در مدل دارای نمایشگر 6.2 اینچی به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل با احتمالی بالا، این سد امنیتی درون گلکسی اس 9 به زیر دوربین منتقل خواهد شد.

اگر این رندرهای جدید گلکسی S9 صحیح باشند، نحوه قرارگیری سنسورهای دوربین دوگانه این مدل از حالت افقی در گلکسی نوت 8 به حالت عمودی تغییر پیدا کرده و سنسور اثر انگشت نیز درست در زیر آن‌ها قرار خواهد گرفت. پیش از این نیز چندین رندر از گلکسی اس 9 منتشر شده بود که در آن‌ها شاهد قرارگیری دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت به شکل‌های مختلف بودیم. اما با توجه به گلگی کاربران از محل قرارگیری این سد امنیتی در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، رندرهای جدید باورپذیرتر هستند.