سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 برای بازی Lineage 2 Revolution عرضه میشود

نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 برای بازی Lineage 2 Revolution عرضه می‌شود

نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 با نام Samsung Galaxy Note 8 Lineage 2 Revolution Edition، در همکاری با Net Marble Games و SK Telecom در کره جنوبی عرضه می‌شود.

Lineage 2 Revolution به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سبک MMORPG روی گوشی های موبایل، محبوبیت بسیار بالایی در آسیا دارد. همین موضوع نیز باعث شده تا سامسونگ در تعامل با سازنده بازی و یکی از اپراتورهای کره‌ای، نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 را در اختیار طرفداران قرار دهد. پیش‌فروش این گوشی از فردا با قیمت 1190 دلار در کره جنوبی آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از دو روز دیگر یعنی 16 نوامبر (25 آبان)، آن را مستقیما خریداری کنند.

با پرداخت این پول، یک سامسونگ دکس و کابل HDMI به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، این باندل شامل برخی آیتم‌ها و کلکسیون‌های بازی نیز می‌شود.

به گفته سامسونگ، تنها 10 هزار دستگاه از نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 روانه بازار خواهد شد. SK Telecom هدایایی همچون پرینتر Nemonic و باتری Allo را برای طرفداران این بازی در نظر گرفته است. به علاوه، پک باتری سامسونگ و کاور Alacantra Note 8 نیز همراه با تخفیف ویژه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.