سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه داده Poly


گوگل پایگاه داده Poly را برای دسترسی به مدل های سه بعدی راه اندازی کرد

با وجود اینکه کمپانی گوگل مدت ها پیش با عرضه ابزارهایی سعی کرد تا توسعه محتویات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را آسان تر کند اما همچنان ساخت مدل های سه بعدی برای اپلیکیشن ها پیچیدگی های گوناگونی برای توسعه دهندگان به همراه دارد.

حالا اهالی مانتن ویو با جدیدترین دستاورد خود می خواهند این چالش بزرگ را از سر راه سازندگان بردارند. با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل به تازگی پایگاه داده ای با نام Poly راه اندازی کرده که توسعه دهندگان برای ساخت اپ های خود می توانند به اینجا رفته و آبجکت ها یا مدل های سه بعدی که احتیاج دارند را پیدا کنند.

وب سایت Poly هم اکنون در دسترس است و می توانید آبجکت ها را دانلود کنید با این وجود گوگل قول داده در آینده API برای توسعه دهندگان منتشر کند تا روند استفاده از مدل ها ساده تر شود.

Poly دارای هزاران مدل مختلف بوده و آن ها از طریق ابزارهای طراحی گوگل قابل تغییر یا ترکیب هستند. همچنین دسترسی به تمام این مدل ها نیازی به پرداخت هزینه ندارد. با توجه به روند پیشرفت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، گوگل بیشتر با Poly سازندگانی را هدف قرار داده که برای اپ هایشان از این تکنولوژی ها استفاده می کنند.

با این وجود هنوز می توانید از مدل های سه بعدی این سابت برای هر کاری که می خواهید کمک بگیرید. کافیست فقط جستجو کرده و به محتویاتی که احتیاج دارید دسترسی پیدا کنید. جدا از این قابلیت اضافه کردن مدل های جدید با فرمت obj. و تغییرات روی مدل های قبلی با نام خودتان را نیز خواهید داشت.