سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاوربانک تسلا با اندازهای کوچک و ظرفیتی مناسب معرفی شد

پاوربانک تسلا با اندازه‌ای کوچک و ظرفیتی مناسب معرفی شد

پاوربانک تسلا با اندازه‌ای کوچک و ظرفیتی مناسب رونمایی شد. این محصول جدید، انواع گوشی ها، ایربادها و دیگر گجت های مجهز به پورت یو اس بی را شارژ می‌کند.

پاوربانک تسلا با ظرفیت 3350 میلی‌آمپر ساعت طراحی شده و احتمالا کیفیت ساخت آن در مقایسه با محصولات مشابه، بسیار بالاتر خواهد بود. اگرچه کاربران برای داشتن این وسیله ناچار به پرداخت 45 دلار هستند، اما نباید فراموش کرد که با چنین پولی شما صاحب یکی از محصولات شرکت تسلا می‌شوید.

به نظر می‌رسد در طراحی پاوربانک تسلا از سوپر شارژرهای این شرکت الهام گرفته شده و در آن می‌توان نام تسلا، بدنه مشکی، بخش داخلی نقره‌ای و دو کابل قرمز میکرو یو اس بی و لایتنینگ را برای شارژ محصولات مختلف مشاهده کرد. کاربران در صورت تمایل نیز می‌توانند کابل میکرو یو اس بی را جدا کنند. همچنین برای نشان دادن ظرفیت باقی‌مانده، از یک نشانگر مخصوص استفاده شده است.

این پاوربانک همراه با چیزی که سازندگان آن را مدارهایی با کارایی بالا می‌دانند، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. خروجی دستگاه، 1.5 آمپر / 5 ولت در بالاترین میزان است که برای گوشی های هوشمند و دیگر وسایل کوچک مشابه، مناسب خواهد بود.

در حال حاضر موجودی پاور بانک جدید تسلا تمام شده است. با این حال، کاربران در صورت تمایل می‌توانند در آینده این محصول جدید را از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سفارش دهند.