سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال آینده نسخه مینی گلکسی S9 همراه با مدل اصلی و پلاس آن رونمایی

سال آینده نسخه مینی گلکسی S9 همراه با مدل اصلی و پلاس آن رونمایی می‌شود

نسخه مینی گلکسی S9 در سال 2018 عرضه خواهد شد. پس برخلاف خانواده گلکسی S سال جاری، در سال آینده خانواده گلکسی اس 9 (Galaxy S9) سامسونگ سه عضو خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 Mini) احتمالا در سال آینده، در کنار دو مدل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس عرضه خواهد شد. در سال جاری شایعات زیادی پیرامون احتمال عرضه نسخه مینی پرچمداران سری S منتشر شد، اما چنین مدلی هرگز به بازار نیامد. تنها مدل مینی یک پرچمدار در سال 2017، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت محسوب می‌شود.

اما طبق اخبار جدید، سامسونگ نه تنها نسخه مینی گلکسی S9 را عرضه خواهد کرد، بلکه برخلاف گذشته، دیگر آن را با وقفه از دو مدل اصلی معرفی نکرده و در همان رویداد رونمایی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی خواهد کرد.

نسخه مینی گلکسی S9 دارای یک نمایشگر منحی است و ابعاد آن کمتر از 5 اینچ خواهد بود. هنوز نمی‌توان درباره نسبت ابعاد تصویر آن اظهار نظر کرد، اما بعید نیست همانند محصولات اخیر سری S و Note، این مدل نیز به نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 مجهز شود.

درباره مشخصات فنی نسخه مینی گلکسی S9 هنوز اطلاعات خاصی در دسترس نیست و تنها چیزی که تقریبا از آن اطمینان داریم، عرضه شدن آن در کنار دو مدل دیگر است. سامسونگ پیش از این نیز چندین مدل مینی به بازار عرضه کرده است. آن‌ها در واقع محصولاتی میان‌رده هستند که شکل و شمایلی شبیه به پرچمداران سری خود دارند. به همین دلیل احتمال استفاده از نمایشگر Infinity Display در گلکسی اس 9 مینی بالاست.