سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا گلکسی اس 9 همراه با هدفون بلوتوثی AKG عرضه میشود؟

آیا گلکسی اس 9 همراه با هدفون بلوتوثی AKG عرضه می‌شود؟

ظاهرا گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) با یک جفت هدفون بلوتوثی AKG رایگان داخل جعبه‌اش به فروش خواهد رسید. اما این بدان معناست که جک هدفون از این گوشی حذف خواهد شد؟

کمپانی سامسونگ در همکاری مشترک خود با شرکت AKG، دو گوشی خانواده گلکسی اس 8 و همچنین گلکسی نوت 8 را همراه با یک جفت هدفون سیمی سامسونگ تنظیم شده توسط شرکت AKG روانه‌ی بازار کرد. در فاصله‌ای نه چندان زیاد از عرضه‌ی این محصولات،‌ حال شایعاتی در مورد همکاری دوباره‌ی این دو شرکت برای عرضه قدرتمندانه نسل آینده گوشی های سامسونگ شنیده می‌شود. ظاهرا قرار است یک جفت هدفون جذاب‌تر در جعبه‌ی گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ قرار گرفته شود.
آیا هدفون بلوتوثی AKG داخل جعبه گلکسی اس 9 همان Icon X است؟

به نقل از یک شایعه که از سوی Ice Universe – افشاکننده اطلاعات نوت 8 پیش از عرضه آن – منتشر شده است، ظاهرا کمپانی سازنده قصد دارد یک جفت هدفون بلوتوثی AKG با قیمتی به مراتب بیشتر از مدل سیمی آن را در داخل جعبه گلکسی اس 9 قرار دهد. حال باید دید که آیا سامسونگ هدفون Icon X‌ را با تنظیم کمپانی AKG در داخل جعبه گوشی جدید خود قرار می‌دهد یا محصول دیگری را برای این کار انتخاب خواهد کرد! البته منابع فکر نمی‌کنند که استفاده از هدفون بلوتوثی AKG در داخل جعبه گلکسی اس 9 نشان دهنده‌ی حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در آن باشد. یک پست از سوی Ice Universe ادعا می‌کند که شرکت سامسونگ همچنان از تکنولوژی‌های قدیمی در آخرین محصولات پیش نمونه تولیدی خود استفاده می‌کند، اما ممکن است در برخی از موارد چنین چیزی کاهش پیدا کند.

ما اواسط امسال شایعاتی را مبتی بر حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گلکسی اس 9 شنیده‌ایم، بنابراین همچنان باید اخذ چنین تصمیمی از سوی سامسونگ را محتمل بدانیم و فروش یک جفت هدفون بلوتوثی AKG‌ به همراه گوشی را نیز می‌توان به همین تصمیم ربط داد.

در این گزارش همچنین آمده است گلکسی اس 9 احتمالا از یک تکنولوژی جدید ضد انعکاس برخوردار باشد؛ تکنولوژی که BBAR نام خواهد داشت. این تکنولوژی با قرارگیری بر روی لنز دوربین گوشی با تاری تصاویر مبارزه خواهد کرد. هرچند ما هنوز نمی‌دانیم که این ضد انعکاس چه تفاوتی با تکنولوژی به کار رفته در سایر گوشی‌ها خواهد داشت.