سفارش تبلیغ
صبا ویژن

OnePlus 5T

وان پلاس نخستین اطلاعات رسمی از موبایل OnePlus 5T را منتشر کرد

بنابر اعلام رسمی وان پلاس، موبایل جدید این کمپانی چینی «وان پلاس 5T» نامیده می شود و به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز خواهد بود تا کاربران برای یافتن یک دانگل کارآمد و گوش سپردن به موسیقی با هدفون های سیمی کاملاً مناسب شان دچار دردسر نشوند.

پیت لائو، یکی از روسای ارشد وان پلاس می گوید: «این یکی از آن مواقعی است که محترمانه، با حرکتی که جسورانه نامیده می شود مخالفت می کنیم.» اشاره یائو به اپل است که هنگام حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از آیفون های سری 7، حرکت خود را جسورانه و گامی برای ورود به دنیای نوین خواند.

وان پلاس برای حفظ جک 3.5 میلی متری هدفون، دو دلیل قانع کننده دارد: نخست، کیفیت صدای ایربادهای بی سیم معمولاً به خوبی همتایان سیمی نیست، خصوصاً اگر محصولی ارزان تر خریداری کنید و دوم، کاربران به دنبال آزادی هستند و اجبار به استفاده از دانگل به جای جک هدفون، تصمیمی نیست که به کاربران آزادی عمل بدهد.

بنابراین حالا که وان پلاس به صورت رسمی از موبایل OnePlus 5T رونمایی کرده، تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دستگاه در چه تاریخی روانه بازار می شود. ضمناً ناگفته نماند که تصویر اصلی این مطلب، به همین پرچمدار تازه تعلق دارد.