سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکته ای درباره گوشی های دارای اندروید 8.1


موبایل های بهره مند از اندروید 8.1، احتمالاً در صورت فکتوری ریست بریک می شوند

بریک شدن تلفن هوشمند، بدترین کابوس محتمل برای کاربران این گجت ها است. موبایلی که به این مشکل دچار شود، دیگر قابل استفاده نیست و به همین علت نام «Brick» یا آجر را به آن می دهند؛ حتی معمولاً امکان تعمیر آن، به سادگی و با هزینه معقول امکان پذیر نیست و ممکن است در بعضی از شرایط، این اتفاق شامل گارانتی هم نشود.

احتمال بریک شدن تلفن هوشمند حین پروسه بازگشت به تنظیمات کارخانه (factory reset) بسیار کم است، ولی برای اندروید 8.1 ممکن است این اتفاق بیفتد.

بر اساس گزارش ها، یکی از کاربران که کد پین موبایل پیکسل 2 اکس ال خود را فراموش کرده بود، پس از اقدام به فکتوری ریست، موبایلش بریک شده. در نهایت کمپانی گوگل نیز برای حل این مشکل، راه حلی پیدا نکرده و به کاربر مذکور، پیشنهاد ارسال تلفن هوشمند، به منظور تعویض آن را داده است.

گفتنی است گوگل چند روز پیش، نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 را برای دیوایس های پیکسل و نکسوس عرضه کرده بود.

در نهایت پیشنهاد می شود در صورتی که از نسخه بتا اندروید 8.1 در موبایل خود بهره می برید، فعلاً مراقب باشید که به هر دلیلی اقدام به فکتوری ریست نکنید.

لازم به ذکر است که بریک شدن تلفن هوشمند، معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که به هر دلیلی در فرایند به روز رسانی، بازگشت به تنظیمات کارخانه ، روت شدن یا امثال آنها، وقفه ای ایجاد شود یا هر یک از این پروسه ها به اشتباه انجام گیرد.