سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا گوگل پیکسل 2 واقعاً شارژ سریع دارد؟


نتایج بحث برانگیز آزمایشات؛ آیا گوگل پیکسل 2 واقعاً شارژ سریع دارد؟

فهرست مشکلات متعدد و متنوع گوگل پیکسل 2 و برادر بزرگش هر روز طولانی تر از قبل می شود و دیروز مطلع شدید که بعضی از موبایل های امسال گوگل به صورت خام و بدون سیستم عامل به دست کاربران رسیده اند.

امروز یکی از کاربران حرفه ای نتایج تحقیقاتش در مورد فناوری شارژ مورد استفاده در گوگل پیکسل 2 اکس ال را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده سرعت شارژ این دستگاه به حداکثر توان 10.5 وات محدود است، یعنی نمی تواند از توان 18 واتی فست شارژر موجود در جعبه استفاده کند.

این کاربر که «نیتن کی.» نام دارد، می گوید پیکسل 2 اکس ال حداکثر از 10.5 وات توان شارژر بهره می گیرد و این مقدار تا 65 درصد شارژ تقریباً ثابت است، اما از آنجا که فرایند شارژ باتری روندی غیر خطی دارد، پس از آن با کاهش نمایی توان مصرفی روبرو هستیم و این موضوع باعث می شود که زمان شارژ کامل این فبلت پرچمدار به دو ساعت و نیم برسد.
شاید ال جی و گوگل، احتیاط و طول عمر باتری را به شارژ سریع ترجیح داده اند

از قرار معلوم، گوگل و ال جی (که سازنده اصلی پیکسل 2 اکس ال محسوب می شود) رویکرد محتاطانه ای را در پیش گرفته و با محدود کردن سرعت و توان شارژ باتری این دستگاه، تلاش کرده اند تا چرخه عمر آن را افزایش دهند. با این حال نارضایتی کاربرانی که با شارژ نه چندان سریع روبرو می شوند هم به خوبی قابل درک است، به ویژه اینکه شارژ سریع در تبلیغات گوگل کاملاً برجسته شده بود.

هنوز نمی دانیم آیا گوگل پیکسل 2 هم مانند مدل بزرگ تر به این وضعیت دچار است یا خیر، ضمن اینکه باید منتظر باشیم تا اهالی مانتن ویو پاسخ رسمی به این ادعا را منتشر کنند.